dinsdag 14 september 2010

Stuutje courgette.

Vorige week was het nog even indian summer, mijn favoriete seizoen. De zon goudgeel, de druiven plukklaar, en enkele lege uren in de tuin.



Ik ontmoette ook samen met Nele (van de stoffige juffertjes) Janina Modaal. Het werd een heuse blind date, een echte aanrader trouwens, waarin snode plannen gesmeed en gedeeld werden... Zo vertelde Janina op sappige wijze over Bio de Janeiro!

Zo'n fijne blog en zoveel gezelligheid in één week, dat smaakte naar een stuutje courgette.




Deze boterham at ik voor het eerst op de Brusselse graanmarkt, bij een oud- en tieke slagerij (euh waarvan ik de naam niet ken). Overheerlijk, en poepsimpel zelf te maken.


SmEkkelijk!

3 opmerkingen:

  1. Mmm, ziet er lekker uit!
    Mag ik het op de blog plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker Janina! Wou het je nog mailen, maar ben nog steeds het grootste deel van de tijd draad (lees internet) loos :)

    BeantwoordenVerwijderen