vrijdag 13 september 2013

Waar is die kikker?

In de tijd dat het nog zomerde - waar is die tijd - spoorden kikker en ik vol spanning naar dat meisjeshuis in Den Haag. 


Kikker ging meteen op zoek naar zijn groene vriend.
In een kikkerstoommandje? Nee toch...


Een kikkertrommel? Kruimels aan de poep, hmpf.

HallOOOkes! (Zou hij in een kikker veranderen als je hem kust?)

Dag watermans! Maar waar is die kikkervriend toch gebleven?

En daar, nog een beestige vierpoter. Pas maar op kikker!

Maar hoe goed kikker ook zocht, zijn groene vriend was nergens te bespeuren. 
Euh...

Hij zou ons toch nog niet vergeten zijn?

6 opmerkingen:

  1. Zo fantastisch gedaan!
    Ik kijk al vol spanning uit naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :) net wat een mens nodig heeft op zo'n druilige dag als vandaag. En 'watermans' heeft z'n plekje gevonden. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een héél leuke watermans, al ben ik intussen ook fan van je monstertjes (kikker iets minder) ;)

      Verwijderen
  3. Ik smelt nog steeds voor je kikkerverhalen. Blij dat kikker terug is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat vind ik die posts over kikker toch fijn om te lezen. Welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen